Sajnálom!

2018.09.08

Sziasztok! Igen, eléggé eltűntem és ezt sajnálom, viszont most nem azért vagyok itt hogy mentegetőzzek vagy kifogásokat keressek, hanem azért hogy elmondjak valamit. Hosszú gondolkodás után arra jutottam hogy abba hagyom ezt a történetet. Nagyon sajnálom, de nem igazán látom értelmét folytatni. Fél éve volt utoljára bejegyzés és lassan egy éve rész. Egyszerűen nincs motivációm írni. Az elején még kaptam visszajelzést viszont már nagyon régóta nem. Én annyiszor megkérdeztelek titeket, hogy tetszik vagy nem, ha tetszik mi, ha nem mi nem. Ezek nagyon sokat segíthettek volna nekem. De soha senki nem volt rá vevő. Ezt sajnálom, és fáj a szívem, de nagyon nehéz úgy írni, hogy nem kapok semmilyen jellegű visszajelzést. Nem tudom észrevettétek-e, de tulajdonképpen névtelenül lehet kommentet hagyni a részek alatt.  Nem látok érdeklődést, nem kapok segítséget. Szerettem írni a történetet, de Rixa története félbe szakad. A blog valószínűleg törlésre lesz ítélve. Még nem most, de előbb utóbb biztos. Köszönöm azoknak akik olvastak, azoknak, akik eleinte még biztattak és segítettek engem azzal hogy véleményt mondtak. Az írást nem fejezem be, nagyon úgy nézz ki wattpadon fogok írni, viszont egy teljesen más témában. Kpop történetek szándékozom publikálni, és gondolom itt nem igen akadnak kpoppperek, tehát nem rokom ki a wattpad nevem. De ha valakit esetleg mégis érdekel, hangoutson megtalál. Mégegyszer szeretném megköszönni azoknak akik itt voltak, és a nagy kihagyások ellenére is olvastak. Nekem már ez is nagyon jól esett. Köszönöm hogy követtétek ennek a bolond lánynak a történetét. Sziasztok!

                                                                                                                        ~Rixa

Az oldalt Dóri N. szerkeszti és írja, továbbá az utómunkálatokba Klau Sz. segédkezik.  
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el