Itt vagyok! :)

2017.03.16

Sziasztok! Durván egy hónap csend után újra jelentkezem, úgyanis tudtotokra akartam hozni hogy nem tűntem el, nem hagytam abba, csak más dolgokra koncentráltam... Más dolgok "kötöttek le" (?) mondhatni így is... /A farsangi forgató könyv azért kész lett még farsangra:D /Nagyon röstellem hogy nem volt rész. De igyekszem újra vissza térni és hamarosan jön a következő rész. Nem tudtam/akartam várni amíg a rész kész lesz mindenképp élet jelet akartam adni magamról. Még egyszer bocsánat a kimaradásért, kicsit szétestem a hónapban.. :/ De már készül  a kövi rész. Akik még most is olvasnak azoknak köszönöm a türelmet, és még egy picit kérek, legközelebb már egy résszel jövők. :D -Rixa~


Az oldalt Dóri N. szerkeszti és írja, továbbá az utómunkálatokba Klau Sz. segédkezik.  
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el