Boldog új évet!

2018.01.03

"Új év előtt még szándékozom jelentkezni" Milyen kis szellemes vagyok.. Hogy nekem semmi sem sikerül úgy ahogy én azt eltervezem. De hát kicsit megkésve nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek! Sok örömöt, sok sikert, minél több helyre jussatok e! Remélem szép év előtt álltok. (Ha már én nem.)Azt gondoltam ide már rakok ki válaszokat a kérdésekre, de nem kaptam kérdéseket, így hát nincs mire válaszolnom :(. Csak hát kíváncsi voltam kinek mi a véleménye, de ha nem, hát nem. Ettől függetlenül hamarosan jön az új rész. Nem ígérek semmit mert ha én valamit megígérek, az sose úgy lesz XD. Nem tehetek róla. Ez valami átok vagy nem tudom.XD De már egész jól állok vele ;). Szóval ez egy rövid bejelentkezés lett volna. Ismét. Ígérem ilyet legközelebb Húsvétkor kaptok. Ja de ígérgessek! Akkor valószínűleg ilyet legközelebb Húsvétkor kaptok.Még egyszer egészségben, sikerekben és élményekben gazdag új évet kívánok mindenkinek! Szép napot! Sziasztok.

Az oldalt Dóri N. szerkeszti és írja, továbbá az utómunkálatokba Klau Sz. segédkezik.  
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el