Bejelentkezés

2018.03.11

Sziasztok! Újra itt vagyok, igen hosszú idő után. Hogy őszinte legyek, ez az év ennél rosszabbul nem is indulhatott volna. De komolyan. Rögtön egy műtéttel kezdődött számomra. Aztán az egyik nagyon közeli hozzá tartozóm került kórházba és fuh... Szóval, lelki erőm nem volt így a bloggal foglalkozni. Ezt nagyon sajnálom, és megpróbálok minél hamarabb visszatérni. Most már úgy nézz ki szépen lassan minden kezd a helyére állni, én is kezdek megnyugodni, és igyekezni fogok, hogy újra életet leheljek a blogba. Addig is gondoltam egy kis kárpótlásul itt egy kis ízelítő a következő részből. Remélem hogy még itt vagytok és tetszeni fog!


Hogy, hogy éreztem magam? Mint aki harcolt egy medvével és átszaladt rajta egy elefánt csorda. A belső rendem tett egy 180 fokos fordulatot. Szóval tökéletesen jó állapotban voltam ahhoz, hogy egy hétig aludjak. Csak hogy ez nem így működik. Már márciusban trappolunk és van egy-két dolog, amit helyre kéne hoznom. Egy hetet nem voltam Hibbanton, sőt még a gyűrűmet is levettem nehogy valamii váratlan helyzetben eltűnjek. Idő kellett, hogy rendet rakjak a fejemben és összeszedjem magam, idő kellet ahhoz, hogy újra a szemükbe nézzek. Nem ment olyan gyorsan, ahogy gondoltam. Rávettem magam hogy akkor a fejemben rend van, akkor jöhet a gyakorlati tisztába rakás. Elővettem a gyűrűm, nem világított, amíg kézbe nem vettem, majd Hibbanton voltam. A hideg szellő csapta meg az arcom. Annyira váratlan ért, hogy még a hideg is kirázott. Az arénánál voltam és a többiek is, gyakoroltak. Hát itt sem állt meg az idő. Lementem és az Aréna kapuba megálltam majd figyeltem, ahogy gyakorolnak Asztrid vett először észre. [...]


Az oldalt Dóri N. szerkeszti és írja, továbbá az utómunkálatokba Klau Sz. segédkezik.  
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el